Képzéseink

Cégeknek, intézményeknek számos képzést, tréninget, akkreditált továbbképzést kínálunk, országszerte, az egyéni igényeknek megfelelően.

Felnőttképzés

Pedagógus képzés

Szakképzésben oktatóknak

Felnőttképzés​

Felnőttképzési tevékenységünk nagy múltra tekint vissza. Célcsoportunk elsősorban a pedagógusok, de vállalati ügyfeleink egyedi igényeinek kielégítése is fontos számunkra.

Lorem Ipsum

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry’s standard dummy text ever since the 1500s

Lorem Ipsum​

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry’s standard dummy text ever since the 1500s

Stratégiaalkotás

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry’s standard dummy text ever since the 1500s

Képzések pedagógusoknak

A pedagógusoknak kínált továbbképzéseinkről részletesen olvashatnak a Pedagógus-továbbképzés Akkreditációs Rendszer oldalain, amelyeket a képzés nevére kattintva érhetnek el.

Képzések szakképzésben oktatóknak

A Qualitas T&G Kft. jelenleg három módszertani képzéssel az Innovatív Képzéstámogató Központ Zrt (IKK) Oktatói Továbbképzési Rendszerének (OTR) tagja. Az OTR a szakképzésben részt vevő oktatóknak és intézményvezetőknek biztosít négyévente legalább hatvan óra továbbképzés teljesítéséhez szükséges szakmai programokat.

Tanulásszervezés osztályteremben és azon kívül (Projektoktatás, differenciálás, egyéni fejlesztés)

azonosítószáma: 2QUA115-32/22

20 óra

Vezetők, változások – Változásmenedzsment, új intézményi szerepkörök – vezetői, irányítási feladatok

azonosítószáma: 2QUA115-32/22

20 óra

Tudásmenedzsment az iskolában

azonosítószáma: 2QUA115-32/22

20 óra

Képzések értékelése

Hallgatói összesítő értékelések

Vezetők, változások – Változásmenedzsment, új intézményi szerepkörök – vezetői, irányítási feladatok

Trénnerrel való elégedettség: 4.8

Vezetők, változások – Változásmenedzsment, új intézményi szerepkörök – vezetői, irányítási feladatok

Trénnerrel való elégedettség: 4

Táblázatkezelés haladó ismeretek – Microsoft Office Excel

Trénnerrel való elégedettség: 4

Táblázatkezelés alapismeretek – Microsoft Office Excel

Trénnerrel való elégedettség: 4

Magyar Mozgáskotta Módszer, mint a komplex személyiségfejlesztés, mozgásnevelés, hátránykompenzáció lehetséges alternatív programja.

Trénnerrel való elégedettség: 4

Magyar Mozgáskotta Módszer, mint a komplex személyiségfejlesztés, mozgásnevelés, hátránykompenzáció lehetséges alternatív programja.

Trénnerrel való elégedettség: 4

Magyar Mozgáskotta Módszer, mint a komplex személyiségfejlesztés, mozgásnevelés, hátránykompenzáció lehetséges alternatív programja.

Trénnerrel való elégedettség: 4

Magyar Mozgáskotta Módszer, mint a komplex személyiségfejlesztés, mozgásnevelés, hátránykompenzáció lehetséges alternatív programja.

Trénnerrel való elégedettség: 4

Magyar Mozgáskotta Módszer, mint a komplex személyiségfejlesztés, mozgásnevelés, hátránykompenzáció lehetséges alternatív programja.

Trénnerrel való elégedettség: 4

Magyar Mozgáskotta Módszer, mint a komplex személyiségfejlesztés, mozgásnevelés, hátránykompenzáció lehetséges alternatív programja.

Trénnerrel való elégedettség: 5

Magyar Mozgáskotta Módszer, mint a komplex személyiségfejlesztés, mozgásnevelés, hátránykompenzáció lehetséges alternatív programja

Trénnerrel való elégedettség: 4

Magyar Mozgáskotta Módszer, mint a komplex személyiségfejlesztés, mozgásnevelés, hátránykompenzáció lehetséges alternatív programja.

Trénnerrel való elégedettség: 4

Magyar Mozgáskotta Módszer, mint a komplex személyiségfejlesztés, mozgásnevelés, hátránykompenzáció lehetséges alternatív programja.

Trénnerrel való elégedettség: 4

Magyar Mozgáskotta Módszer, mint a komplex személyiségfejlesztés, mozgásnevelés, hátránykompenzáció lehetséges alternatív programja

Trénnerrel való elégedettség: 4

Magyar Mozgáskotta Módszer, mint a komplex személyiségfejlesztés, mozgásnevelés, hátránykompenzáció lehetséges alternatív programja

Trénnerrel való elégedettség: 4

Magyar Mozgáskotta Módszer, mint a komplex személyiségfejlesztés, mozgásnevelés, hátránykompenzáció lehetséges alternatív programja

Trénnerrel való elégedettség: 5

Magyar Mozgáskotta Módszer, mint a komplex személyiségfejlesztés, mozgásnevelés, hátránykompenzáció lehetséges alternatív programja

Trénnerrel való elégedettség: 5

A pedagógusok digitális kompetenciájának megújítása. IKT eszközök rendszerszerű használata a tanulási-tanítási folyamatban – EFOP-3.2.4-16 – Középhaladó szintű továbbképzés (312. cs)

Trénnerrel való elégedettség: 4

A pedagógusok digitális kompetenciájának megújítása. IKT eszközök rendszerszerű használata a tanulási-tanítási folyamatban – EFOP-3.2.4-16 – Középhaladó szintű továbbképzés (311. cs)

Trénnerrel való elégedettség: 4

A pedagógusok digitális kompetenciájának megújítása. IKT eszközök rendszerszerű használata a tanulási-tanítási folyamatban – EFOP-3.2.4-16 – Középhaladó szintű továbbképzés (310. cs)

Trénnerrel való elégedettség: 4

A pedagógusok digitális kompetenciájának megújítása. IKT eszközök rendszerszerű használata a tanulási-tanítási folyamatban – EFOP-3.2.4-16 – Középhaladó szintű továbbképzés (309. cs)

Trénnerrel való elégedettség: 4

A pedagógusok digitális kompetenciájának megújítása. IKT eszközök rendszerszerű használata a tanulási-tanítási folyamatban – EFOP-3.2.4-16 – Középhaladó szintű továbbképzés (308. cs)

Trénnerrel való elégedettség: 4

A pedagógusok digitális kompetenciájának megújítása. IKT eszközök rendszerszerű használata a tanulási-tanítási folyamatban – EFOP-3.2.4-16 – Középhaladó szintű továbbképzés (307. cs)

Trénnerrel való elégedettség: 3

A pedagógusok digitális kompetenciájának megújítása. IKT eszközök rendszerszerű használata a tanulási-tanítási folyamatban – EFOP-3.2.4-16 – Középhaladó szintű továbbképzés (306. cs)

Trénnerrel való elégedettség: 4

A pedagógusok digitális kompetenciájának megújítása. IKT eszközök rendszerszerű használata a tanulási-tanítási folyamatban – EFOP-3.2.4-16 – Középhaladó szintű továbbképzés (305. cs)

Trénnerrel való elégedettség: 4

A pedagógusok digitális kompetenciájának megújítása. IKT eszközök rendszerszerű használata a tanulási-tanítási folyamatban – EFOP-3.2.4-16 – Középhaladó szintű továbbképzés (304. cs)

Trénnerrel való elégedettség: 4

A pedagógusok digitális kompetenciájának megújítása. IKT eszközök rendszerszerű használata a tanulási-tanítási folyamatban – EFOP-3.2.4-16 – Középhaladó szintű továbbképzés (303. cs)

Trénnerrel való elégedettség: 4

A pedagógusok digitális kompetenciájának megújítása. IKT eszközök rendszerszerű használata a tanulási-tanítási folyamatban – EFOP-3.2.4-16 – Középhaladó szintű továbbképzés (302. cs)

Trénnerrel való elégedettség: 4

A pedagógusok digitális kompetenciájának megújítása. IKT eszközök rendszerszerű használata a tanulási-tanítási folyamatban – EFOP-3.2.4-16 – Középhaladó szintű továbbképzés (301. cs)

Trénnerrel való elégedettség: 4

A pedagógusok digitális kompetenciájának megújítása. IKT eszközök rendszerszerű használata a tanulási-tanítási folyamatban – EFOP-3.2.4-16 – Középhaladó szintű továbbképzés (300. cs)

Trénnerrel való elégedettség: 4

A pedagógusok digitális kompetenciájának megújítása. IKT eszközök rendszerszerű használata a tanulási-tanítási folyamatban – EFOP-3.2.4-16 – Középhaladó szintű továbbképzés (299. cs)

Trénnerrel való elégedettség: 4

A pedagógusok digitális kompetenciájának megújítása. IKT eszközök rendszerszerű használata a tanulási-tanítási folyamatban – EFOP-3.2.4-16 – Középhaladó szintű továbbképzés (298. cs)

Trénnerrel való elégedettség: 4

A pedagógusok digitális kompetenciájának megújítása. IKT eszközök rendszerszerű használata a tanulási-tanítási folyamatban – EFOP-3.2.4-16 – Középhaladó szintű továbbképzés (297. cs)

Trénnerrel való elégedettség: 4

A pedagógusok digitális kompetenciájának megújítása. IKT eszközök rendszerszerű használata a tanulási-tanítási folyamatban – EFOP-3.2.4-16 – Középhaladó szintű továbbképzés (296. cs)

Trénnerrel való elégedettség: 4

A pedagógusok digitális kompetenciájának megújítása. IKT eszközök rendszerszerű használata a tanulási-tanítási folyamatban – EFOP-3.2.4-16 – Középhaladó szintű továbbképzés (295. cs)

Trénnerrel való elégedettség: 4

A pedagógusok digitális kompetenciájának megújítása. IKT eszközök rendszerszerű használata a tanulási-tanítási folyamatban – EFOP-3.2.4-16 – Középhaladó szintű továbbképzés (294. cs)

Trénnerrel való elégedettség: 3

A pedagógusok digitális kompetenciájának megújítása. IKT eszközök rendszerszerű használata a tanulási-tanítási folyamatban – EFOP-3.2.4-16 – Középhaladó szintű továbbképzés (293. cs)

Trénnerrel való elégedettség: 4

A pedagógusok digitális kompetenciájának megújítása. IKT eszközök rendszerszerű használata a tanulási-tanítási folyamatban – EFOP-3.2.4-16 – Középhaladó szintű továbbképzés (292. cs)

Trénnerrel való elégedettség: 3

A pedagógusok digitális kompetenciájának megújítása. IKT eszközök rendszerszerű használata a tanulási-tanítási folyamatban – EFOP-3.2.4-16 – Középhaladó szintű továbbképzés (291. cs)

Trénnerrel való elégedettség: 4

A pedagógusok digitális kompetenciájának megújítása. IKT eszközök rendszerszerű használata a tanulási-tanítási folyamatban – EFOP-3.2.4-16 – Középhaladó szintű továbbképzés (290. cs)

Trénnerrel való elégedettség: 4